Usmena preporuka oduvijek ima veliku ulogu kada se odlučujemo za kupnju, ali prenošenje je jako sporo i doseg potencijalnih kupaca je vrlo mali. Zato treba iskoristiti cijeli potencijal interneta i približiti se kupcima putem kanala koje posjećuje najveći broj potencijalnih kupaca kao što su Google, Youtube, Facebook i Instagram. Mi znamo da potencijalnog kupca trebamo podsjetiti na željeni proizvod 5-15 puta i da tek tada imamo šanse za prodaju, zato to radimo putem svih dostupnih kanala.
Plaćeno oglašavanje na pretraživačkoj mreži izvrstan je način generiranja potencijalnih kupaca i online prodaje.
Naše kampanje privlače ciljani i relevantan promet na vašu web stranicu – ljude koji žele kupiti vaše proizvode ili usluge.
Google Ads je temeljna platforma za oglašavanje za plaćeno pretraživanje i čini 86,31% pretraživanja. Koristimo najnovije, najsofisticiranije resurse umjetne inteligencije i strojnog učenja na platformi Google Ads, u kombinaciji s dugogodišnjom stručnošću za pružanje kampanja orijentiranih na rezultate koje će vam pomoći u razvoju vašeg poslovanja.
Razvijanje snažne društvene strategije ključno je za uspjeh u modernom marketinškom svijetu osobito ako se želite istaknuti iz gomile!
Marketing na društvenim mrežama ima moć dovesti nove ljude, angažirati potencijalne klijente i potaknuti vašu publiku na djelovanje!
Naš tim će surađivati s vama kako bi definirali društvenu priču brenda, odlučiti koje će platforme najbolje odgovarati vašem brendu i poslovnim ciljevima – bez obzira povećava li to vaše praćenje, angažman, privlačenje prometa na vašu web stranicu ili prodaju proizvoda.
Bilo da se radi o Facebooku, Instagramu, Twitteru ili LinkedInu, imamo znanje i vještine kako bismo poboljšali vašu plaćenu društvenu strategiju i ostvarili povrat ulaganja u oglašavanje koji će potaknuti i unaprijediti vaše poslovanje.
Skup dobro razvijenih e-mail marketinških kampanja i optimizirano iskustvo kupaca učinit će čuda za vaš brend.
E-mail Marketing jedan je od najisplativijih načina za povećanje svijesti o svojoj robnoj marki, lojalnosti kupaca, pretvaranje potencijalnih klijenata u klijente i poticanje ponovnih narudžbi!